Description
Kupując audyt SEO bloga lub sklepu internetowego wybierasz jeden z dwóch pakietów. Opis ich znajdziesz poniżej.
Komu przyda się spersonalizowany audyt SEO?
Poniższy audyt SEO skierowany jest do osób, które:
- Posiadają swojego bloga, stronę internetową lub sklep internetowy i szukają możliwości poprawy widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
- Szukają wiedzy jak ich użytkownicy trafiają na stronę i jakich informacji poszukują.
- Chcą wiedzieć kim są ich główni konkurenci w wynikach wyszukiwania.
- Chcą zdiagnozować problemy, które należy wykluczyć aby osiągnąć lepsze efekty.
- Potrzebują listy zadań do wykonania, aby zwiększyć efekty swojego pozycjonowania.
- Zastanawiają się, czy SEO mogą “robić” sami, czy potrzebują do tego specjalistycznej pomocy.
- Oczekują indywidualnego podejścia do tematu, osoby z praktycznym, wieloletnim doświadczeniem w pozycjonowaniu stron internetowych.
Co otrzymasz w ramach Audytu SEO?
To co otrzymasz jako finalny produkt zależy do tego jaki pakiet wybierzesz.
W pakiecie podstawowym otrzymasz:
- Spersonalizowany raport z Audytu SEO w formie pliku PDF, zawierający m.in. takie informacje jak:
- Analizę widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
- Analizę konkurencji.
- Analizę słów kluczowych.
- Analizę wewnętrznej kanibalizacji treści na stronie.
- Analizę szybkości działania strony.
- Analizę struktury treści i menu.
- Profil linków kierujących do Twojej strony internetowej.
- Użycie danych strukturalnych i nagłówków na stronach internetowych.
- Wytyczne do samodzielnego wprowadzenia w życie podczas codziennych prac nad stroną internetową.
- Listę zadań do wykonania w celu poprawy widoczności strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
- Listę narzędzi, których możesz używać w codziennej pracy przy pozycjonowaniu strony internetowej.
W pakiecie rozszerzonym otrzymasz:
- Wszystkie elementy pakietu podstawowego.
- Dwie godziny konsultacji, które możesz wykorzystać na 1-2 spotkania w celu dokładniejszego omówienia przesłanego raportu.
Jakie mam doświadczenie?
Zapewne pierwsze pytanie jakie sobie zadasz, to dlaczego akurat ja powinienem Ci pomóc w powyższych sprawach?
Kilka informacji o mnie i moim doświadczeniu:
- W marketingu online i sprzedaży przez Internet mam ponad 15 lat praktycznego, zawodowego doświadczenia, zarówno w pracy dla dużych marek i sklepów (generujących przychody na poziomie kilku milionów złotych miesięcznie), ale też dla małych i startujących biznesów.
- Od prawie 10 lat prowadzę razem z Kamilą jeden z najpopularniejszych blogów podróżniczych w Polsce, który rocznie odwiedza ponad 1 000 000 użytkowników, a w social mediach śledzi nas łącznie ponad 160 000 osób, Wydaliśmy kilka książek i ebooków, które łącznie sprzedały się w nakładzie kilku tysięcy sztuk.
- Dzięki temu mam spore doświadczenie w pozycjonowaniu stron internetowych, czy sklepów internetowych. Od lat polepszam widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania wielu stron z różnych branż.
- Od wielu lat prowadzę również szkolenia i warsztaty m.in. właśnie z zakresu pozycjonowania stron internetowych.
Jak będzie wyglądać praca nad audytem?
Po opłaceniu zamówienia, w przeciągu 24 godzin, otrzymasz na adres e-mail podany w zamówieniu link do formularza online.
W formularzu poproszę Ciebie o uzupełnienie odpowiedzi na kilka pytań, w tym o podanie strony internetowej, której dotyczy audyt oraz ewentualnie o określenie rekomendowanego przez Ciebie tematu i terminu spotkania (jeśli wybrany został pakiet rozszerzony). Następnie poproszę Ciebie o dostęp do niektórych panelów w celu lepszej analizy strony internetowej.
Po otrzymaniu dostępów w przeciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz ode mnie spersonalizowany audyt SEO z wszystkimi wyżej wymienionymi elementami.
W przypadku pakietu rozszerzonego dodatkowo mamy czas na 1 lub 2 spotkania omawiające dokładniej wykonany audyt. Ostatecznie termin ustalimy razem. Dzięki temu będę w stanie przygotować się lepiej na spotkanie, aby wykupiony czas wykorzystać na same konkrety przygotowane specjalnie dla Ciebie. W spotkaniu może brać udział kilka osób. Może to być Twój partner, z którym prowadzicie bloga, ale równie dobrze może to być zespół z Twojej firmy. Spotkamy się na wideokonferencji w Google Meets lub porozmawiamy telefonicznie. Wybór należy do Ciebie :) Rekomenduję jednak pierwszą opcję, przy komputerze, abyśmy mogli na bieżąco pokazywać omawiane kwestie.
Zakupiony pakiet spotkań trzeba zrealizować maksymalnie przez 30 dni od daty zakupu. Po tym czasie wykupione godziny przepadają.
Masz jakieś pytania? Napisz do nas poprzez formularz kontaktowy na tej stronie.
Reviews
There are no reviews yet.